Proste w obsłudze narzędzie, które pozwoli Ci zintegrować autoresponder i WordPress!

Subskryber to wtyczka do systemu WordPress umożliwiająca integrację procesu rejestracji lub pozostawienia komentarza z zapisem na listę wybranego autorespondera!

Original_without_effects_512

Lista adresów email osób zainteresowanych Twoimi produktami i usługami to potężne narzędzie biznesowe dające ogromne możliwości zarobkowe. Ale jak budować taką bazę? Na pewno warto stosować strony typu squeeze page (wyciskacz), problemem niestety jest fakt, że ich promocja jest niesłychanie trudna. A inne sposoby? Może listy kupowane na portalach aukcyjnych, czy nawet od „profesjonalnych” firm? Zazwyczaj są to duże bazy, ale sposób w jaki zostały pozyskane oraz przekrój osób które się na nich znajdu4ją, sprawiają że ich przydatność jest bliska zeru.

Jak zatem przyspieszyć budowanie własnej, dobrej jakości bazy adresów email?

Prowadzisz bloga lub stronę opartą o system WordPress? Zobacz, pod każdym wpisem Twoi czytelnicy mogą zostawić komentarz. Wpisując jego treść muszą również podać swój adres email, który automatycznie powinien trafić do Twojego autorespondera. Inna sytuacja: załóżmy, że część udostępnianych przez Ciebie wpisów jest dostępna wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Jeśli nie mają jeszcze konta, to muszą je założyć, a robiąc to podają adres email. I tutaj znów powinien pojawić się Twój autoresponder.

No dobrze, chcę zbierać adresy email z rejestracji i komentarzy, ale  jak to zrobić?

Wystarczy zainstalować i skonfigurować wtyczkę Subskryber, a ona wykona już resztę pracy za Ciebie. Subskryber pozwala niezależnie zdefiniować zapis na listę mailngową dla osób, które rejestrują się na Twoim portalu oraz dla osób, które piszą na nim komentarze. Mogą to być nawet dwa różne systemy, a do wyboru są: NetMailer, FUMP, Benefiter.pl, Freebot.pl, ImpleBot.pl, GetResponse.pl.

screen_1

Co konkretnie otrzymasz zaraz po dokonaniu wpłaty?

  • Wtyczkę Subskryber, w wersji bez ograniczeń, co oznacza, że wtyczki możesz używać na dowolnej liczbie domenktórych jesteś właścicielem! To bardzo ważne, kupujesz produkt, który bez żadnych dodatkowych opłat możesz używać na domenach, których już jesteś właścicielem oraz na tych, które zakupisz w przyszłości, gdy Twój biznes będzie się rozrastał. Nie poniesiesz już zatem żadnych kosztów!
  • 30-dniowe wsparcie techniczne. Jeśli natkniesz się na jakiekolwiek problemy, nie musisz się martwić. Skorzystasz z pomocy technicznej, która rozwiąże je za Ciebie!
  • Darmowe aktualizacje w ramach wersji głównej (v1). Wtyczka jest nadal rozwijana zgodnie z sugestiami jej użytkowników (również Twoimi), a dzięki darmowym aktualizacjom, za nowe funkcje nie musisz płacić ani złotówki!
  • 30-dniową gwarancję satysfakcji. Testuj bez zmartwień – masz 30 dni, aby zwrócić wtyczkę jeśli nie spełni ona Twoich oczekiwań lub nie sprawdzi się w Twoim biznesie. Wystarczy jeden Twój email!
  • Fakturę VAT (23%). Bez problemu uwzględnisz zatem wtyczkę w kosztach swojej działalności.